
AnimaX
Dovolte nám se představit, jsme tým studentů, kteří věří, že technologie se nezastavitelně hrne kupředu a nikdo s tím nic neudělá. Jediná naše šance je se přizpůsobit. Věříme, že tvorba 3D animací je ta správná cesta kupředu jak nezaostat za proudem budoucnosti.




.png)
.png)
Jmenuji se Tomáš Smutný, jsem zakladatelem studia AnimaX, nadšený cestovatel a milovník parkouru.
Během svého dvouročního cestování po Austrálii jsem se naučil, že 3D Animace vedou svět marketingu, proto jsem založil tuto společnost, složenou z editorů z celého světa, které jsem potkal během svých několika dobrodrušství abychom vytvářeli kvalitní propagace pro kohokoliv tou nejinovativnější cestou.


.png)
.png)
.png)
Mé jméno je Mirek Dobrovolný a můj přístup je jednoduchý: "Dělej to dobře, nebo to nedělej vůbec." Tohle mě pohání nejen v práci, ale i v osobním životě. Kromě pravidelného navštěvování golfových turnajů mám zálibu v rostlinách a zahradničení. Věřím, že animace jsou mnohem lepší způsob promování produktů než placení nerelevantních influencerů, kteří danému produktu absolutně nerozumí.
.png)
.png)
.png)
.png)
Šimon Pytel je jméno mé a kromě mého aktivního zájmu v politice se pravidelně věnuji silniční cyklistice a tenisu. Kromě sportu mě fascinují animace a 3D svět, protože neexistuje lepší způsob, jak promovat produkty, které mají skutečný příběh. Není potřeba pronajímat drahé ateliéry, fotografy ani editory, když nakonec svět 3D ukáže vše v nejjasnějším světle a efektivněji než cokoliv jiného.
Proč si vybrat právě nás?
-
Kreativita na prvním místě: S kreativitou to vše začíná + většina našeho týmu nebere psychoaktivní látky.
-
Dbáme na spokojenosti klienta: V průběhu tvorby videa s klientem úzce komunikujeme a umožňujeme nespočet revizí, abychom se ujistili, že výsledný produkt splňuje všechny jeho požadavky.
-
Jsme flexibilní: Přizpůsobíme se vašim individuálním požadavkům a rozpočtu.
Spolupráce s námi vám přinese:
-
Unikátní a poutavý marketingový obsah, který osloví vaši cílovou skupinu a pomůže vám dosáhnout vašich obchodních cílů.
-
Zvýšení návratnosti investic (ROI) do marketingu.
-
Posílení image vaší značky.
-
Dlouhodobého partnera, na kterého se můžete spolehnout.